Wednesday, March 25, 2009

风林语录之墨尔本的翡翠

***************************************************************

(龙)点呀里排,你好忙咩,成日打电话比你一唔系就唔接,一唔系就话唔得闲,
你系唔系有咩事啊?

(红)我…………其实…………

(龙)你讲啦,我系你男朋友来咖吗,喂你甘样我好担心咖喔。

(红)你唔好对我甘好啦,我唔钟意你对我甘好你知唔知啊。

(龙)哈,咩事啊,做咩你?

(红)你钟意左第二个啦,不如我地算啦。

(龙)咩话?你讲多次?

(红)我话我已经唔钟意你呀,我地分手啦。

(龙)分手?哈……距几多岁呀?

(红)廿五。

(龙)做咩咖?

(红)做一样我好钟意的工作,我知距大过我多,不过我钟意距够叻啊,
你睇下你呀我同左你甘奈,你依然系甘既样啊你有无进步啊,
你一D上进心都无
(龙)我……

(红)如果我同你一生一世你比到D乜也我啊

(龙)我……

(龙)最起码我爱你啊,喂我改罗,改罗好唔好啊,喂你唔好甘对我啦,
我真系好爱你咖,你唔好甘啦。

(红)喂!男人老狗你唔好喊啦,哎我走啦,拜拜。

(龙)喂…………
*************************************
……

(龙)喂你好稳边位。

(红)我系红红啊

(龙)红红?喂你做乜野呀?

(红)我……

(龙)喂你唔好喊啦边个下你啊

(红)原来巨玩我咖

(龙)乖啦,唔好喊啦喂……

(红)阿龙啊……

(龙)唔好甘啦好唔好啊,做咩啊?有咩事慢慢讲罗

(红)我……

(龙)喂!喂!

(红)巨而咖唔要我啊

(龙)乖啦,唔好喊啦。

(红)对唔住啊,对唔住啊。

(龙)我对你一直都无变过,虽然,虽然我摘唔到天上既星星,
又或者我罗唔到墨尔本的翡翠比你,但系我真系改左好多咖啦,
我而咖打算做生意我会长进咖啦,返呢我身边啦好唔好啊。

(红)你唔怪我当甘样样对你咩?

(龙)傻啦,我点会嬲我钟意既人呀,惜都来唔切啦

(红)我唔要墨尔本既翡翠啊,我唔要啊,剩系要返你者。

(龙)我足足等左你半年既哩半年入边每当夜难人静既时候,我真系好挂住你,
我真系好希望你唔好再离开我啦。
*******************************************************

红红的响往,盼到了无情的对待,
龙哥的等待,等到了红红的回心转意,
奥妙间,响往与等待互相牵引着,牵引两个有缘无份的一对,时间才是彼此的总结者。。。

如果那人不是你所想般爱你,但不代表那人不是全心全意地爱你,
思想仍被那浪漫主义所主导,幻想前方总有更高更茂密的大树,
光阴悠过,才发现最好的,原来已经拥有过。。。


墨尔本的翡翠晶莹剔透,但又有多少人承受得住它的光芒。。。

2 comments:

Anonymous said...

so u mea u r ah long lo...u waiting for?

Anonymous said...

waiting nothing...
remember...p not equal to gj...